Σπάμε τις αποστάσεις μεταξύ μας... Διεκδικούμε συλλογικά!

Ο Σύλλογος Αδιορίστων Εκπαιδευτικών Ρεθύμνου είναι μια προσπάθεια που έχει ξεκινήσει από το καλοκαίρι του 2008 και επιδιώκει να απαντήσει στην αναγκαιότητα συνεύρεσης και συσπείρωσης του κόσμου της αδιοριστίας γύρω από κοινά αιτήματα και κοινούς σκοπούς. Πάμε ενάντια στη λογική του "κανιβαλισμού" και του ανταγωνισμού που μας επιβάλλεται. Λέμε όχι στην αντίληψη που λέει ότι αντίπαλος μας είναι ο συνάδελφος. Υπερασπιζόμαστε την αξιοπρέπεια μας. Αντιλαμβανόμαστε ότι σε αυτή την προσπάθεια δεν είναι ο καθένας μόνος του. Αναπτύσσουμε ένα δίκτυο αλληλεγγύης και αλληλοβοήθειας από τα πιο απλά μέχρι τα πιο σύνθετα. Τις συνέπειες του ατομισμού και του "ο καθένας μόνος του" τις βιώνουμε τα τελευταία χρόνια και είδαμε που μας έχουν βγάλει. Ήρθε η ώρα να ενώσουμε τη φωνή μας και να πούμε «Φτάνει πια!»

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΩΝ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Εδώ θα βρείτε το πανελλαδικό ψήφισμα

Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2009

Ένσταση για την ερώτηση 6 των παιδαγωγικών της 3Π

Για την ερώτηση 6 στα παιδαγωγικά της 3Π (Θεολόγων, Οικονομολόγων κλπ), το Ασεπ πρέπει να το ξανασκεφτεί, γιατί ο καλά προετοιμασμένος για τα μαθήματα της επόμενης ημέρας εκπαιδευτικός, δεν προετοιμάζεται για να αντιμετωπίσει επιθετικές μορφές συμπεριφοράς των μαθητών σαν να προετοιμάζεται για να πάει στη μάχη. Προετοιμάζεται για να κάνει το μάθημα του πιο ελκυστικό και ενδιαφέρον για όλους τους μαθητές και να πετύχει τους στόχους που έχει θέσει στη διδασκαλία του, ελαχιστοποιώντας την πιθανότητα αδιαφορίας από τους μαθητές.
Το ΑΣΕΠ δίνοντας ως σωστή απάντηση το γ, δηλώνει ότι ο καθηγητής αντιμετωπίζει την προετοιμασία του μαθήματος σαν προετοιμασία για μάχη.
"Γνωρίζοντας εκ των προτέρων ποιοι μαθητές είναι πιθανότερο να εκδηλώσουν επιθετικές μορφές συμπεριφοράς, προετοιμάζεται γι΄αυτές και για την αντιμετώπισή τους".
Δηλαδή ο καθηγητής στοχοποιεί τους μαθητές και σημειώνει ποιοι είναι αυτοί που πιθανόν να εκδηλώσουν επιθετική συμπεριφορά από την προηγούμενη μέρα....Μήπως μπαίνοντας στην τάξη περιμένει και την εκδήλωση αυτής της συμπεριφοράς αντί να προσπαθεί να προσελκύσει τους μαθητές σε όσα έχει να τους προσφέρει; Ή από το προηγούμενο βράδυ σημειώνει τα ονόματα των μαθητών που αυτός νομίζει ότι θα εκδηλώσουν επιθετική συμπεριφορά; Ανήκουστο!!!!!!!!!!!!!!
Και επειδή μάλλον δεν γνωρίζουν πολλά από ψυχολογία, η επιθετική συμπεριφορά ενός μαθητή δεν προβλέπεται από την προηγούμενη μέρα, γιατί αποτελεί συνισταμένη πολλών παραγόντων, και μπορεί να εκδηλωθεί και από μαθητές που δεν έχουν δώσει δείγματα τέτοιας συμπεριφοράς.

Η ερώτηση 6 με την απάντηση γ ως σωστή από τον ΑΣΕΠ φανερώνει ότι δεν γνωρίζουν τίποτα για την προετοιμασία μαθήματος και μάλλον δεν έχουν μπει ποτέ σε τάξη!

Εκτός αν είναι πάλι τυπογραφικό το λάθος? Ή αν μπορούμε να θεωρήσουμε δύο από τις προτεινόμενες απαντήσεις σωστές? Ίσως..........
πηγή:alfavita.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: