Σπάμε τις αποστάσεις μεταξύ μας... Διεκδικούμε συλλογικά!

Ο Σύλλογος Αδιορίστων Εκπαιδευτικών Ρεθύμνου είναι μια προσπάθεια που έχει ξεκινήσει από το καλοκαίρι του 2008 και επιδιώκει να απαντήσει στην αναγκαιότητα συνεύρεσης και συσπείρωσης του κόσμου της αδιοριστίας γύρω από κοινά αιτήματα και κοινούς σκοπούς. Πάμε ενάντια στη λογική του "κανιβαλισμού" και του ανταγωνισμού που μας επιβάλλεται. Λέμε όχι στην αντίληψη που λέει ότι αντίπαλος μας είναι ο συνάδελφος. Υπερασπιζόμαστε την αξιοπρέπεια μας. Αντιλαμβανόμαστε ότι σε αυτή την προσπάθεια δεν είναι ο καθένας μόνος του. Αναπτύσσουμε ένα δίκτυο αλληλεγγύης και αλληλοβοήθειας από τα πιο απλά μέχρι τα πιο σύνθετα. Τις συνέπειες του ατομισμού και του "ο καθένας μόνος του" τις βιώνουμε τα τελευταία χρόνια και είδαμε που μας έχουν βγάλει. Ήρθε η ώρα να ενώσουμε τη φωνή μας και να πούμε «Φτάνει πια!»

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΩΝ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Εδώ θα βρείτε το πανελλαδικό ψήφισμα

Κυριακή 31 Αυγούστου 2008

Διαμαρτυρία εκπαιδευτικού για την Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη

Επιστολή συναδέλφου προς το alfavita.gr

Με αφορμή τα όσα διαβάζω καθημερινά στον ηλεκτρονικό τύπο και όχι μόνο θα ήθελα να καταγγείλω με τη σειρά μου το φλέγον ζήτημα της ΠΔΣ. Εδώ και πέντε χρόνια κάθε χρόνο τέτοια εποχή ξεκινάω ένα "κυνηγητό" για να μοιράσω -άδικα- βιογραφικά και αιτήσεις στα Λύκεια του νομού όπου ζω και διεκδικώ να δουλέψω! Ανήκω στην "κάστα" των φιλολόγων ή, όπως χαρακτηριστικά και μετωνυμικά λένε όλοι οι διευθυντές των σχολείων στους οποίους απευθύνομαι, στη χειρότερη ειδικότητα, αφού η προσφορά είναι μεγάλη και η ζήτηση μικρή! Η διαδικασία που κάθε χρόνο ακολουθείται εκτός του ότι είναι παράλογη είναι και ψυχοφθόρα, καθώς εκτός από την πολυαριθμία του κλάδου μου έχω να αντιμετωπίσω επίσης την ΠΑΡΑΛΟΓΙΑ στον τρόπο πρόσληψης αλλά και την ψυχρή λογική διευθυντών που ευθαρσώς μεταξύ άλλων μου λένε: "Έχει προτεραιότητα ο γιος μου ή ο τάδε και ο δείνα που έχει μέσο το βο(υ)λευτή"! Φυσικά υπάρχουν και αυτοί οι οποίοι κρατούν τα προσχήματα (αλίμονο!) και ισχυρίζονται ότι όταν οι μαθητές ζητάνε κάποιον καθηγητή που είχαν την προηγούμενη χρονιά τότε αυτό λαμβάνεται ιδιαίτερα υπόψη! Πλην όμως ότι ανακάλυψα πως οι «καθηγητές αυτοί» χρησιμοποιούν πολλά και ποικίλα μέσα για να τους ζητήσουν την επόμενη χρονιά ξανά οι μαθητές! Ειδάλλως δε δικαιολογείται φιλόλογος επί επτά συναπτά έτη να παίρνει στην ΠΔΣ 10 ώρες κάθε εβδομάδα και στο βιβλίο ύλης να γράφει μεταξύ άλλων (δώστε προσοχή παρακαλώ): "Γραμματολογικές ασκήσεις στα λατινικά Γ¨Λυκείου σύμφωνα με τη διδαχθέν ύλη ή του διδαχθέν κειμένου κ.ά." και πιο κάτω "χρονικές αντικαταστήσεις" (ευτυχώς με -ή- και όχι με -ύ-!!!!!θού Κύριε...!).Δεν ξέρω για τους άλλους φιλολόγους αλλά τουλάχιστον εγώ έχω να κάνω γραματολογία στα λατινικά (πλην της Β’ Λυκείου) από τότε που τελείωσα το κλασικό (πάνε 15 χρόνια!). Τη δε διδαχθέν ύλη την αφήνω ασχολίαστη.(Ίσως έμαθε ότι το επικεφαλής δεν κλίνεται και προέβη σε υπερδιόθωση η συνάδελφος!). Κι όμως αυτή η φιλόλογος κάθε χρόνο προτιμάται α)από τον διευθυντή (διότι όπως χαρακτηριστικά λέει) θέλει να βοηθήσει τη συνάδελφο (..."και να κάψει τους μαθητές" συμπληρώνω εγώ), β)από τον προϊστάμενο της δευτεροβάθμιας και γ) γενικώς από το ΣΥΣΤΗΜΑ, αυτό το απρόσωπο σύστημα που θέλει τις ευθύνες να μεταφέρονται από τον έναν στον άλλον, όπως γίνεται φυσικά σε όλη την ελληνική πραγματικότητα!
Το θέμα βέβαια δεν ξέρω αν είναι αυτό ή μόνον αυτό! Τα θέματα είναι πολλά! Στη συγκεκριμένη φάση το θέμα το οποίο θέλω εγώ να καταγγείλω είναι η διαδικασία στην οποία υποβαλλόμαστε κάθε χρόνο να «ζητιανεύουμε» λίγες ώρες για να δουλέψουμε γιατί αυτή η δήθεν προϋπηρεσία μπορεί κάπου, κάπως, κάποτε να μας χρειαστεί(!) αλλά και τα κριτήρια με τα οποία η επιλογή λαμβάνει χώρα και δίνει 10 ή 8 ώρες στον γιο του διευθυντή του σχολείου μου (ο οποίος παρεμπιπτόντως μου δίδαξε στο ίδιο σχολείο Θουκυδίδη «…δε διορίζουμε σε δημόσιες θέσεις άτομα με κριτήριο την καταγωγή αλλά την αξιοσύνη τους κλπ κλπ… και όλα αυτά τα γνωστά που λένε οι αρχαίοι») και σε μένα καμία αλλά κατόπιν «ένστασης» και φασαρίας μόνο 2!!!!!!!!! Τη στιγμή μάλιστα που όχι απλά δε φαίνεται να υστερώ σε τίποτα στο βιογραφικό μου αλλά απεναντίας (!) υπερτερώ! Να μην ξεχάσω φυσικά να αναφερθώ και στο γεγονός ότι η δευτεροβάθμια του νομού μου μου απάντησε ότι διαδικασία «ένστασης» επίσημης τουλάχιστον ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ (και απορώ πώς κατοχυρώνεται η δημοκρατία σε μία χώρα όταν δεν έχει ο πολίτης το δικαίωμα να ενίσταται!)!
Κλείνοντας θέλω να πω πως το ξέρω ότι φαντάζω γραφική και πως είναι αδύνατον να τα βάζω με το σύστημα. Ξέρω όμως ότι εκφράζω πολλούς και θα ήθελα η καταγγελία μου να γίνει αφορμή να βγουν κι άλλες παρόμοιες καταστάσεις στην επιφάνεια μήπως και προλάβουμε τις ίδιες διαδικασίες πρόσληψης και φέτος. Φέτος που η καθυστέρηση για υποβολή αίτησης στο πρόγραμμα της ΠΔΣ μας έκανε να πιστέψουμε πως ΚΑΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ! Δυστυχώς όμως διαβλέπονται τα ίδια ..ίσως και χειρότερα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: