Σπάμε τις αποστάσεις μεταξύ μας... Διεκδικούμε συλλογικά!

Ο Σύλλογος Αδιορίστων Εκπαιδευτικών Ρεθύμνου είναι μια προσπάθεια που έχει ξεκινήσει από το καλοκαίρι του 2008 και επιδιώκει να απαντήσει στην αναγκαιότητα συνεύρεσης και συσπείρωσης του κόσμου της αδιοριστίας γύρω από κοινά αιτήματα και κοινούς σκοπούς. Πάμε ενάντια στη λογική του "κανιβαλισμού" και του ανταγωνισμού που μας επιβάλλεται. Λέμε όχι στην αντίληψη που λέει ότι αντίπαλος μας είναι ο συνάδελφος. Υπερασπιζόμαστε την αξιοπρέπεια μας. Αντιλαμβανόμαστε ότι σε αυτή την προσπάθεια δεν είναι ο καθένας μόνος του. Αναπτύσσουμε ένα δίκτυο αλληλεγγύης και αλληλοβοήθειας από τα πιο απλά μέχρι τα πιο σύνθετα. Τις συνέπειες του ατομισμού και του "ο καθένας μόνος του" τις βιώνουμε τα τελευταία χρόνια και είδαμε που μας έχουν βγάλει. Ήρθε η ώρα να ενώσουμε τη φωνή μας και να πούμε «Φτάνει πια!»

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΩΝ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Εδώ θα βρείτε το πανελλαδικό ψήφισμα

Κυριακή 8 Ιουνίου 2008

ΠΕ04: Ταλαιπωρία, του Χρήστου Γρεβενάρη

Έλεος!! Τι άλλο θα σκεφθούν οι εγκέφαλοι του Υπουργείου Παιδείας. Είμαι 38 χρονών φυσικός με μεταπτυχιακό, δουλεύω χρόνια σε φροντιστήρια, έχω διδάξει Χημεία, ηλεκτρολογία και παλαιότερα ήμουν και εκπαιδευτής πιστοποιήμενος χρήσης Η/Υ. Είμαι ένας εργαζόμενος στη κυριολεξία λάστιχο!!! Είναι απίστευτοι!! Έχουν καταφέρει το δικαίωμα στη σταθερή μόνιμη εργασία να είναι ένα άπιαστο όνειρο, ένα λαχείο που περνά μέσα από πτυχία, μεταπτυχιακά, σεμινάρια, ψευτοκαταρτίσεις, μπόλικο γλύψιμο και βύσμα για την Π.Δ.Σ., κάμποσες φορές επιτυχών στον ΑΣΕΠ για να πάρεις τα πολυπόθητα μόρια του αναπληρωτή, ή τις ώρες - ψίχουλα του ωρομίσθιου μπας και "ανέβεις" στο πίνακα των αναπληρωτών. Και τώρα τελευταία σε διατάζουν να ζήσεις με τις το πολύ 11 ώρες του ωρομίσθιου που τα λεφτά τα παίρνεις του Αγίου.......

Επίσης διάβασα την ανακοίνωση του Υπουργείου και ομολογώ ότι σοκαρίστηκα! Με ποιο επιστημονικό κριτήριο με βάζουν να διαβάσω στοιχειώδη πράγματα από τη Γεωλογία και τη Βιολογία ελέω διαθεματικής και .....ολιστικής προσέγγισης της γνώσης!! Γιατί να γίνω με ευθύνη μου συνένοχος στην ημιμάθεια και τελικά στην αμορφοσιά των παιδιών μας, εν ονόματι του "πλουραλισμού γνώσεων" και της 'ολιστικής πρόσεγγισης' της γνώσης που οδηγεί τελικά στην αποδόμηση της σκέψης, στον κατακερματισμό επιστημονικών γνώσεων και τελικά στη διαμόρφωση ενός άβουλου και υποταγμένου πολί τη βορά στην εξουσία της "ελεύθερης αγοράς".

Αδικώ και προσβάλω επιστημονικά ολόκληρους κλάδους(της Γεωλογίας και της Βιολογίας) όταν, -μέσω του διαγωνισμού,- θα κομπορρημονώ ότι ξέρω τα βασικά από αυτούς του κλάδους και ότι μπορώ να τα διδάξω.
Άλλωστε μόλις πρόσφατα το υπουργείο είχε παραδεχτεί με τις τελευταίες ρυθμίσεις ότι σαφώς ένας συνάδελφος μπορεί να διδάξει καλά το αντικείμενό του και το πιο κοντινό σε αυτόν.

Και εν πάσει περιπτώσει αν θέλει το υπουργείο ο νέος να γνωρίζει σωστά γνώσεις και από την Βιολογία και από τη Γεωλογία να αυξήσει τους μόνιμους διορισμούς όλων των συναδέλφων και των Βιολόγων και των Γεωλόγων αλλά και συνολικά όλου του κλάδου ΠΕ04.
Επίσης μπορεί να καταρτίσει με επάρκεια στα μαθήματα αυτά, το σύνολο των συναδέλφων του κλάδου μετά το διορισμό και όχι να βάζει "εμπόδια" πριν το διορισμό και σαν προϋπόθεση, τις 10 σωστές ή μη ερωτήσεις της Γεωλογίας και Βιολογίας.
Αλλά κατά τη γνώμη μου όλοι αυτοί από "πάνω" και αυτής και της "άλλης" κυβέρνησης είναι αδίστακτοι!!
Ε…. λοιπόν χρειάζεται όλοι εμείς από "κάτω" να αφυπνισθούμε!! Να αγωνιστούμε!! Η πολιτική τους, το πολιτικό τους υπηρετικό προσωπικό είναι για........ απόσυρση!! Τέρμα πια οι αυταπάτες!!! Είναι αδίστακτοι και δεν αλλάζουν αν ...... δεν τους αλλάξουμε εμείς αυτούς!!!
Πρέπει όλοι οι συνάδελφοι να αγωνιστούμε μέσα από τα Σωματεία των Αδιόριστων Εκπαιδευτικών, τα σωματεία των εργαζόμενων καθηγητών στα φροντιστήρια και όποιον άλλο καταλαβαίνει ότι δεν πάει άλλο, να συσπειρωθεί για το ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗ ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ, ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ στην εκπαίδευση, Κατάργηση πια του ψυχοκτόνου ΑΣΕΠ, Επαναφορά της ΕΠΕΤΗΡΙΔΑΣ με αναδιοργάνωσή της, το μόνο αδιάβλητο σύστημα πρόσληψης!!, κατάργηση του θεσμού της μόνιμης εργασιακής ομηρίας, του θεσμού του αναπληρωτή - ωρομίσθιου!

Υ.Γ. 1!: Αν νομίζουν οι από "πάνω" ότι με κάτι συνδικαλιστές του κυβερνητικού και εργοδοτικού συνδικαλισμού, με αγώνες του "καναπέ" και χάπεννιγκς, θα τη βγάλουν καθαρή γελιούνται!
Είναι πολύς ο κόσμος που τους έχει πάρει χαμπάρι...... και το καζάνι ήδη ......βράζει....!!!!!

Υ.Γ.2!: Τα παραμύθια της Χαλυμάς ότι δεν αντέχει η εθνική μας οικονομία, ότι δεν έχουν λεφτά να τα αφήσουν κατά μέρος! Η κερδοσκοπία από τη μια και από την άλλη ο ολοένα και παραγόμενος πλούτος που καρπώνεται από τους λίγους .. βγάζει μάτι!!

Υ.Γ. 3!: Δεν περιμένουμε τίποτα από τη συμβιβασμένη- ξεπουλημένη πλειοψηφία της Γ.Σ.Ε.Ε.

Υ.Γ.4:! Ούτε φυσικά από τους γραφειοκράτες και "βολεμένους" της συντεχνίας της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών. Οι άνθρωποι αυτοί χρόνια τώρα έχουν "γειώσει" τα πραγματικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν όλοι οι νέοι συνάδελφοι και όχι μόνο!

Χρήστος Γρεβενάρης

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Οταν λες καταργηση του ΑΣΕΠ επαναφορά της ΕΠΕΤΗΡΙΔΑΣ εννοεις ότι ένας νέος απόφοιτος θα περιμένει στην ουρά να γεράσει ώστε να θεωρηθεί ικανός να διδάξει; Αν ο νεος αυτός θα μπορουσε μέσω εξετάσεων (το οποίο φαντάζομαι είναι επισης αδιαβλητό) να διοριστεί γιατι να μην του επιτρέπεται το δικαίωμα αυτο; Το ότι επιλέχθηκες μεσω εξετάσεων φαντάζομαι να φοιτήσεις φυσικός στο πανεπιστήμιο δεν το θεωρείς δίκαιο σε σχεση με κάποιους αλλους που δεν επιλέχθηκαν;

Ανώνυμος είπε...

Ο λόγος σου εινα παραληρηματικός, αναμειγνύεις στην ίδια κατσαρόλα διαφορετικά ζητήματα και, τελικά, τι προτείνεις; Αγώνα; Εσύ το '98 ήσουν απέξω από τα εξεταστικά κέντρα ή μέσα; Κάτι μου λέει ότι ήσουν μαζί με αυτούς λοιδορούσαν, διαπόμπευαν, χειροδικούσαν και προπηλάκιζαν τρομαγμένες 22χρονες ή μητέρες με παιδιά. Και αν είσαι αντίθετος με την όλη διαδικασία, γιατί συμμετέχεις; Για να γίνεις δημόσιος υπάλληλος και να απεργείς εκ του ασφαλούς, ασκώντας το επαναστατικό σου καθήκον καιεξαργυρώνοντας τους αγώνες σου με παράσημα από το κόμμα σου;

Θεόφιλος Γκίνης είπε...

Νομίζω πως η επετηρίδα δεν θα έπρεπε να καταργηθεί. Έπρεπε να παραμείνει.
Απαράδεκτο το θέμα των εξετάσεων που δίδει προβάδισμα στους νεότερους πάντα ενώ απαξιώνει τους ανθρώπους που πήραν επάξια τα πτυχία τους, αλλά λόγω οικονομικών στενοτήτων αναγκάστηκαν να εργαστούν. Όσοι έχουν την οικονομική κατάσταση κάθονται και διαβάζουν κλπ.
Επίσης για όσους αφήνουν σχόλια, η γνώμη τους θα έχει περισσότερο κύρος όταν έχουν το θάρρος να είναι επώνυμοι.
Μακάρι ο Χρήστος να γίνει Δημόσιος Υπάλληλος, διότι παρ' όλο που δεν συμφωνώ με τον κομματικό του ζήλο, καθώς θεωρώ πως τα κόμματα πρέπει να είναι έξω από την παιδεία, εν τούτοις είναι οραματιστής και έχει μεγάλη πείρα.