Σπάμε τις αποστάσεις μεταξύ μας... Διεκδικούμε συλλογικά!

Ο Σύλλογος Αδιορίστων Εκπαιδευτικών Ρεθύμνου είναι μια προσπάθεια που έχει ξεκινήσει από το καλοκαίρι του 2008 και επιδιώκει να απαντήσει στην αναγκαιότητα συνεύρεσης και συσπείρωσης του κόσμου της αδιοριστίας γύρω από κοινά αιτήματα και κοινούς σκοπούς. Πάμε ενάντια στη λογική του "κανιβαλισμού" και του ανταγωνισμού που μας επιβάλλεται. Λέμε όχι στην αντίληψη που λέει ότι αντίπαλος μας είναι ο συνάδελφος. Υπερασπιζόμαστε την αξιοπρέπεια μας. Αντιλαμβανόμαστε ότι σε αυτή την προσπάθεια δεν είναι ο καθένας μόνος του. Αναπτύσσουμε ένα δίκτυο αλληλεγγύης και αλληλοβοήθειας από τα πιο απλά μέχρι τα πιο σύνθετα. Τις συνέπειες του ατομισμού και του "ο καθένας μόνος του" τις βιώνουμε τα τελευταία χρόνια και είδαμε που μας έχουν βγάλει. Ήρθε η ώρα να ενώσουμε τη φωνή μας και να πούμε «Φτάνει πια!»

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΩΝ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Εδώ θα βρείτε το πανελλαδικό ψήφισμα

Κυριακή, 8 Φεβρουαρίου 2009

Το ΑΣΕΠ... προσπαθεί να λύσει τα θέματα για τους εκπαιδευτικούς, του Χρήστου Κάτσικα

Στα πρόθυρα νευρικού κλονισμού βρίσκονται πάνω από 50 χιλιάδες υποψήφιοι εκπαιδευτικοί οι οποίοι πήραν μέρος στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ (προκηρύξεις 3Π και 4Π) το Σάββατο 31 Ιανουαρίου και την Κυριακή 1η Φεβρουαρίου, διεκδικώντας 4.721 θέσεις στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Μία εβδομάδα μετά και ενώ όλοι περίμεναν από το ΑΣΕΠ τις επίσημες απαντήσεις στα εξεταζόμενα θέματα, αυτές δεν έχουν δοθεί. Οι υποψήφιοι χαρακτηρίζουν την καθυστέρηση αδικαιολόγητη και πρωτοφανή καθώς, όπως υποστηρίζουν, το ΑΣΕΠ απαιτεί από τους ίδιους να απαντήσουν στα εξεταζόμενα θέματα μέσα σε τρεις ώρες, ενώ το ίδιο χρειάζεται απ΄ ό,τι φαίνεται ένα δεκαήμερο «διαβουλεύσεων» για να «αποφανθεί» ποιες είναι οι σωστές απαντήσεις στα θέματα που το ίδιο θέτει.
Το ΑΣΕΠ πριν από λίγες εβδομάδες, σε έναν μεγαλύτερο διαγωνισμό (τεστ δεξιοτήτων) που αφορούσε δεκάδες χιλιάδες υποψηφίους, πολύ σωστά έδωσε τις απαντήσεις στα εξεταζόμενα θέματα αυθημερόν. Η αργοπορία της ανακοίνωσης των σωστών απαντήσεων προφανώς κρύβει το γεγονός ότι πολλά θέματα- ιδιαίτερα στον τομέα των Παιδαγωγικών- είχαν ασάφειες ή «χωρούσαν» περισσότερες από μία σωστές απαντήσεις με αποτέλεσμα εκ των υστέρων να υπάρχουν διχογνωμίες στην εξεταστική επιτροπή για τις λύσεις.
Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ, 7/2/2009

Δεν υπάρχουν σχόλια: