Σπάμε τις αποστάσεις μεταξύ μας... Διεκδικούμε συλλογικά!

Ο Σύλλογος Αδιορίστων Εκπαιδευτικών Ρεθύμνου είναι μια προσπάθεια που έχει ξεκινήσει από το καλοκαίρι του 2008 και επιδιώκει να απαντήσει στην αναγκαιότητα συνεύρεσης και συσπείρωσης του κόσμου της αδιοριστίας γύρω από κοινά αιτήματα και κοινούς σκοπούς. Πάμε ενάντια στη λογική του "κανιβαλισμού" και του ανταγωνισμού που μας επιβάλλεται. Λέμε όχι στην αντίληψη που λέει ότι αντίπαλος μας είναι ο συνάδελφος. Υπερασπιζόμαστε την αξιοπρέπεια μας. Αντιλαμβανόμαστε ότι σε αυτή την προσπάθεια δεν είναι ο καθένας μόνος του. Αναπτύσσουμε ένα δίκτυο αλληλεγγύης και αλληλοβοήθειας από τα πιο απλά μέχρι τα πιο σύνθετα. Τις συνέπειες του ατομισμού και του "ο καθένας μόνος του" τις βιώνουμε τα τελευταία χρόνια και είδαμε που μας έχουν βγάλει. Ήρθε η ώρα να ενώσουμε τη φωνή μας και να πούμε «Φτάνει πια!»

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΩΝ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Εδώ θα βρείτε το πανελλαδικό ψήφισμα

Κυριακή, 8 Φεβρουαρίου 2009

ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών, του Χρήστου Κυριάκη

Ένας ακόμη διαγωνισμός εκπαιδευτικών έχει τελειώσει δημιουργώντας νέες προσδοκίες, νέα όνειρα αλλά και νέες τύψεις σε πολλούς από μας γιατί για μία ακόμη φορά << δεν κάναμε σωστή προετοιμασία>>.Όμως κάποια ερωτήματα εξακολουθούν να μένουν ορφανά από απάντηση τουλάχιστον από αυτούς που έπρεπε να απαντήσουν.
1. Είναι ή όχι τα πανεπιστήμια τα μόνα υπεύθυνα να κρίνουν αν κάποιος είναι ή δεν είναι ικανός να διδάξει;
2. Αν αρμόδιος για να κρίνει την ικανότητα να διδάξει κάποιος στα σχολεία είναι ο ΑΣΕΠ μέσα από κάποια οκτάωρη εξέταση-παρωδία τότε γιατί να μην έχει δικαίωμα να δίνει όποιος θέλει χωρίς να χρειάζεται να έχει πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ;
3. Πώς είναι δυνατόν το ίδιο το κράτος να προσλαμβάνει αναπληρωτές-και καλά κάνει- χωρίς ΑΣΕΠ,να τους κρίνει ικανούς να αναπληρώσουν επάξια όποιον δήποτε και σε οποιοδήποτε σημείο της Ελλάδας,να τους δείχνει εμπιστοσύνη επιμορφώνοντάς τους και μετά να τους κρίνει ανεπαρκείς για μονιμοποίηση;
Τελικά με τον ΑΣΕΠ κρίνεται η ικανότητα στο να διδάξουμε ή στο να μονιμοποιηθούμε;
4. Ας αφήσουμε τα θέματα στο γνωστικό αντικείμενο τα οποία ίσως για κάποιους κλάδους να είναι αυτά που συναντάμε στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση ενώ για κάποιους άλλους να είναι πιο ανεβασμένα και ας αναφερθούμε μόνο στο θέμα της ειδικής διδακτικής.
Τι εξυπηρετεί το να ζητάνε από έναν υποψήφιο να αναπτύξει ένα σχέδιο μαθήματος για ένα θέμα (επιταχυντής σωματιδίων) το οποίο υπήρχε μεν στο βιβλίο δέσμης της Γ λυκείου αλλά δεν υπάρχει πλέον σε κανένα σχολικό βιβλίο;Το να απαντήσει κάποιος ή όχι σε ένα τέτοιο ζήτημα γιατί θεωρείται επάρκεια ή αντίστοιχα, ανεπάρκεια στο να διδάξει τα υπάρχοντα βιβλία; Προφανώς όσοι από μας είχαν διδάξει δέσμες στα φροντιστήρια,κάτι γράψαν (όπως στον προηγούμενο ΑΣΕΠ με την εντροπία).
Τέλος το ότι το ουράνιο τόξο δεν είναι πλέον στην ύλη της β΄ αλλά στην ύλη της γ΄ γυμνασίου ήταν μπλόφα ή δεν ήξεραν καν τι έχουν μέσα τα βιβλία;

Μήπως ήρθε η ώρα να καταργήσουν αυτόν το διαγωνισμό προχωρώντας σε μαζικούς διορισμούς με βάση το χρόνο κτήσης πτυχίου,να μειώσουν το ανώτερο πλήθος των μαθητών ανά τμήμα σε 15 από 30 που είναι σήμερα επιμορφώνοντας ουσιαστικά,και όχι τυπικά τους εκπαιδευτικούς τόσο στις νέες τεχνολογίες όσο και σε θέματα παιδαγωγικά;
Μήπως ήρθε η ώρα να σταματήσει αυτή η ομηρία των αναπληρωτών ,ωρωμισθίων αλλά και όλων των άλλων αδιόριστων εκπαιδευτικών που καταρακώνει αξιοπρέπειες,διαλύει οικογένειες,επιβαρύνει αφόρητα ψυχικά και οικονομικά όλους τους εμπλεκόμενους ενώ την ίδια στιγμή κάποιοι θησαυρίζουν σε χρήμα και κάποιοι άλλοι σε ψηφοφόρους;
Με εκτίμηση
Χρήστος Κυργιάκης: Φυσικός
πηγή: alfavita.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: