Το ΑΣΕΠ το μόνο που έχει καταφέρει να μας διδάξει είναι να είμαστε ιδιαίτερα καχύποπτοι, αλλά και αυτό φαίνεται ότι πλέον δεν αρκεί. Ο λόγος μου σχετίζεται με την 70η ερώτηση της Ιστορίας, η οποία στην εκφώνησή της δεν είχε τη λέξη κλειδί -όπως τουλάχιστον έχουμε συνηθίσει- για το ΑΣΕΠ: πρώτη ελληνική προσφυγή στον ΟΗΕ για το Κυπριακό και ως εκ τούτου είμαστε αναγκασμένοι να ζητήσουμε διευκρίνιση, η οποία ποτέ δεν ήρθε!!! Είμαστε αναγκασμένοι κάθε φορά να παίζουμε τη ρώσικη ρουλέτα του ΑΣΕΠ ως απαύγασμα της δικής τους ανευθυνότητας και μη δοθείσης διευκρινίσεως να επιλέξουμε την κυβέρνηση Κωνσταντίνου Καραμανλή-ιστορικά σωστή απάντηση- που σαφώς δεν ήταν η πρώτη κυβέρνηση που προσέφυγε στον ΟΗΕ για το Κυπριακό, γιατί αν ήθελαν την κυβέρνηση Παπάγου ως σωστή απάντηση, όπως τελικά αποδείχτηκε, θα ήταν διατυπωμένη η ερώτηση ως εξής: Η ελληνική προσφυγή στον ΟΗΕ για το Κυπριακό από ποια κυβέρνηση έγινε αρχικά; Φυσικά ούτε ανακοινοποίηση στο ορθό της συγκεκριμένης ερώτησης έγινε, αν και για την 11η ερώτηση των Νέων δόθηκε διευκρίνιση χωρίς να είναι απαραίτητη, αφού δεν άλλαζε την απάντηση του λογικά σκεπτόμενου υποψηφίου. Το ΑΣΕΠ όφειλε να λάβει ως σωστές απαντήσεις για την 70η ερώτηση και το β και το γ, εφόσον το λάθος προσεγγίζεται στην εκφώνηση. Όπως, λοιπόν, ανακοίνωσε ορθή επανάληψη των ερωτήσεων για την ομαδοποιημένη ειδικότητα ΠΕ 04, αλλά έδωσε και στην ΠΕ 70 διπλή απάντηση σε αντίστοιχο αμφισβητούμενο ερώτημα, έτσι έπρεπε να πράξει και στην ΠΕ 02 τόσο για την 70η ερώτηση, όσο και για την 65η, η οποία παρουσιάζει ανάλογα προβλήματα. Σας θυμίζω άλλωστε την ερώτηση 28η των παιδαγωγικών που τέθηκε την 01-02-2009 στις ειδικότητες: ΠΕ 02, 03, 04.01, 04.02, 04.04, 04.05, 08 και 15.
ΕΡΩΤΗΣΗ
Ένας εκπαιδευτικός μετά το τέλος της ωριαίας του διδασκαλίας διαπιστώνει ότι έκανε ένα λάθος στο αντικείμενο που μόλις δίδαξε, το οποίο όμως δεν έχει σοβαρές συνέπειες στη σχολική επίδοση των μαθητών του. Ποιος είναι ο πλέον ενδεδειγμένος τρόπος αντιμετώπισης; Ο εκπαιδευτικός:
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΤΟΥ ΑΣΕΠ
Να αναφέρει στο αμέσως επόμενο μάθημα στους μαθητές του ότι έκανε λάθος και να το διορθώσει. Έτσι αφενός το λάθος θα διορθωθεί και αφετέρου η στάση του αυτή θα εκτιμηθεί θετικά από τους μαθητές.
Παρόλο που τα λάθη του ΑΣΕΠ έχουν σοβαρές συνέπειες για τους υποψηφίους, δεν προέβη στη διόρθωση....και περιμένει στ΄ αλήθεια την εκτίμηση των τελευταίων; Ο παιδαγωγικός του χαρακτήρας είναι άπταιστος μόνο στη θεωρία, γιατί στην πράξη πρέπει να μάθει να λέει mea culpa!!!!!
Με εκτίμηση
Α. Σ. Ζ.
ΕΡΩΤΗΣΗ
Ένας εκπαιδευτικός μετά το τέλος της ωριαίας του διδασκαλίας διαπιστώνει ότι έκανε ένα λάθος στο αντικείμενο που μόλις δίδαξε, το οποίο όμως δεν έχει σοβαρές συνέπειες στη σχολική επίδοση των μαθητών του. Ποιος είναι ο πλέον ενδεδειγμένος τρόπος αντιμετώπισης; Ο εκπαιδευτικός:
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΤΟΥ ΑΣΕΠ
Να αναφέρει στο αμέσως επόμενο μάθημα στους μαθητές του ότι έκανε λάθος και να το διορθώσει. Έτσι αφενός το λάθος θα διορθωθεί και αφετέρου η στάση του αυτή θα εκτιμηθεί θετικά από τους μαθητές.
Παρόλο που τα λάθη του ΑΣΕΠ έχουν σοβαρές συνέπειες για τους υποψηφίους, δεν προέβη στη διόρθωση....και περιμένει στ΄ αλήθεια την εκτίμηση των τελευταίων; Ο παιδαγωγικός του χαρακτήρας είναι άπταιστος μόνο στη θεωρία, γιατί στην πράξη πρέπει να μάθει να λέει mea culpa!!!!!
Με εκτίμηση
Α. Σ. Ζ.
πηγή: alfavita.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου