Δεν ζητάμε το παράλογο, απλά το δίκαιο και το ξεκάθαρο. Η προχειρότητα στις εκφωνήσεις των ερωτήσεων 65 και 70 της ιστορίας των φιλολόγων οδήγησε πολλούς συναδέλφους στην επιλογή της λανθασμένης -κατά το ΑΣΕΠ- απάντησης. Θα ήταν μονότονο να επικαλεστούμε και πάλι τα σχολικά αλλά και επιστημονικά εγχειρίδια που επιτέπουν με ασφάλεια την επιλογή και άλλης απάντησης. Δεν ζητάμε την αναίρεση των επιλογών δ(Σεβρών) και β(Παπάγου) των ερωτήσεων 65 και 70 αντίστοιχα -κάτι τέτοιο θα ήταν εγωιστικό προς άλλους συναδέλφους- αλλά διεκδικούμε από το ΑΣΕΠ την λήψη και των επιλογών β(Βουκουρεστίου) και γ(Καραμανλή) ως σωστές. Τουλάχιστον δικαιούμαστε όλοι την διεκδίκηση μιας θέσης με τους ίδιους όρους.
Ο εκπαιδευτικός όταν κάνει λάθος μέσα στην τάξη, είτε σοβαρό είτε αμελητέο, οφείλει να το παραδέχεται στους μαθητές για να εξακολουθεί να έχει την εκτίμηση και την εμπιστοσύνη τους (ερώτηση παιδαγωγικών). Το ΑΣΕΠ με ποια κριτήρια σε άλλους κλάδους παραδέχτηκε τα λάθη του και στους φιλολόγους υιοθετεί την πολιτική της απάθειας;
Τελικά και ο γιαλός είναι στραβός και κατ' επέκταση αρμενίζουμε κι εμείς στραβά.. αγαπητέ συνάδελφε!
Ο εκπαιδευτικός όταν κάνει λάθος μέσα στην τάξη, είτε σοβαρό είτε αμελητέο, οφείλει να το παραδέχεται στους μαθητές για να εξακολουθεί να έχει την εκτίμηση και την εμπιστοσύνη τους (ερώτηση παιδαγωγικών). Το ΑΣΕΠ με ποια κριτήρια σε άλλους κλάδους παραδέχτηκε τα λάθη του και στους φιλολόγους υιοθετεί την πολιτική της απάθειας;
Τελικά και ο γιαλός είναι στραβός και κατ' επέκταση αρμενίζουμε κι εμείς στραβά.. αγαπητέ συνάδελφε!
Ομάδα φιλολόγων
πηγή: alfavita.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου