Σπάμε τις αποστάσεις μεταξύ μας... Διεκδικούμε συλλογικά!

Ο Σύλλογος Αδιορίστων Εκπαιδευτικών Ρεθύμνου είναι μια προσπάθεια που έχει ξεκινήσει από το καλοκαίρι του 2008 και επιδιώκει να απαντήσει στην αναγκαιότητα συνεύρεσης και συσπείρωσης του κόσμου της αδιοριστίας γύρω από κοινά αιτήματα και κοινούς σκοπούς. Πάμε ενάντια στη λογική του "κανιβαλισμού" και του ανταγωνισμού που μας επιβάλλεται. Λέμε όχι στην αντίληψη που λέει ότι αντίπαλος μας είναι ο συνάδελφος. Υπερασπιζόμαστε την αξιοπρέπεια μας. Αντιλαμβανόμαστε ότι σε αυτή την προσπάθεια δεν είναι ο καθένας μόνος του. Αναπτύσσουμε ένα δίκτυο αλληλεγγύης και αλληλοβοήθειας από τα πιο απλά μέχρι τα πιο σύνθετα. Τις συνέπειες του ατομισμού και του "ο καθένας μόνος του" τις βιώνουμε τα τελευταία χρόνια και είδαμε που μας έχουν βγάλει. Ήρθε η ώρα να ενώσουμε τη φωνή μας και να πούμε «Φτάνει πια!»

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΩΝ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Εδώ θα βρείτε το πανελλαδικό ψήφισμα

Τετάρτη 23 Ιουλίου 2008

Η εκμετάλλευση των ωρομισθίων εκπαιδευτικών!

Επιστολή συναδέλφου προς το εκπαιδευτικό site alfavita.gr
Αγαπητό alfavita,

Το προηγούμενο έτος ήμουν ωρομίσθιος εκπαιδευτικός .Βάση της σύμβασης που υπέγραψα προσλήφθηκα για να διδάξω 11 ώρες εβδομαδιαίως.Στην συνέχεια μου ζητήθηκε να υπογράψω υπεύθυνη δήλωση ότι δεν δουλεύω στην ίδια βαθμίδα εκπαίδευσης παραπάνω από 11 ώρες. Την υπέγραψα μιας και δεν δούλευα ούτε στην ίδια αλλά ούτε και σε άλλη βαθμίδα. Σύμφωνα με όλους τους νόμους που διάβασα η προϋπηρεσία του ωρομισθίου οριοθετείτε από την εβδομαδιαία υπηρεσία του μονίμου και πουθενά από την μηνιαία ή την ετήσια. Δηλαδή : Στον νόμο καθορίζεται σαφώς ότι η προϋπηρεσία του ωρομισθίου εβδομαδιαίως δεν μπορεί να υπερβαίνει τις 11 ώρες εβδομαδιαίως.Πως είναι δυνατόν ενώ υπέγραψα σύμβαση για να απασχοληθώ 11 ώρες όπως ορίζει ο νόμος τελικά να μου προσμετρώνται μόνο 10;Δουλεύοντας 11 ώρες εβδομαδιαίως σε κάποιους μήνες συμπλήρωσα 52 ώρες και σε κάποιους 44 ανάλογα με το ποια μέρα ξεκινούσε ο μήνας.

Αυτό συμβαίνει συχνά διότι άλλοι μήνες ξεκινάν από ημέρα που είχα αρκετές ώρες υπηρεσία και άλλοι όχι. Αυτός είναι και ο λόγος που το ανώτατο όριο καθορίστηκε βάση εβδομάδας και όχι μηνιαίως σε όλους τους νόμους έως τώρα. Προσπαθώντας να λύσω το ζήτημα, απευθύνθηκα στην διεύθυνση δευτεροβάθμιας της περιοχής μου. Εκεί ενώ στην αρχή μου δώσανε το έντυπο της αίτησης ένστασης στην συνέχεια ,όταν είδαν το αίτημα μου, αρνήθηκαν να το παραλάβουν !!!! Μου είπαν ότι δεν μπορούν να στείλουν στο υπουργείο ένσταση με αυτό το αίτημα. Το ότι δηλαδή υπέγραψα σύμβαση με συγκεκριμένες ώρες εργασίας όπως προστάζει ο νόμος το ότι τις εργάστηκα και δεν τις προσμετρούν.
Είχα όλη την καλή διάθεση να καταλάβω που είναι το λάθος μου. Ζήτησα να μου δείξουν ένα οποιοδήποτε νόμο-διάταγμα-οτιδήποτε στο οποίο να καθορίζονται οι ανώτατες μηνιαίες ώρες προϋπηρεσίας ενός ωρομισθίου δευτεροβάθμιας. Μου αρνήθηκαν και αντί αυτού μου είπαν ότι μπορώ να γράψω ένα αίτημα προς την συγκεκριμένη διεύθυνση δευτεροβάθμιας το οποίο μπορεί να απαντηθεί στις επόμενες 60 ημέρες!!! Θέλοντας να προλάβω την κύρωση των πινάκων τους απάντησα ότι θέλω να κάνω ένσταση προς το υπουργείο και όχι προς την συγκεκριμένη διεύθυνση δευτεροβάθμιας και μου το αρνήθηκαν. Με ενημέρωσαν ότι το μοναδικό πράγμα που θα πετύχω με αυτόν τον τρόπο είναι να αποφασίσει το υπουργείο να δίνει 6 ώρες στους ωρομισθίους αντί 11 για να μην υπάρχουν προβλήματα.
Τους ζήτησα να μου δώσουν ένα τηλέφωνο του υπουργείου στο οποίο θα μπορούσα να απευθυνθώ και μου απάντησαν ότι αυτό απαγορεύεται και ότι ,πρέπει να απευθυνθώ στο 11888.Σε όλη την διάρκεια προσπαθούσα να τους εξηγήσω ότι δεν θέλω να δημιουργήσω προβλήματα παρά μόνο να στείλω το αίτημα μου στο υπουργείο. Μου φάνηκε αδιανόητο να μην μπορώ να απευθυνθώ στο υπουργείο μέσα στα χρονικά πλαίσια που δόθηκαν και έκανα μια ιδιόχειρη αίτηση στην οποία ζητούσα να δεχτούν την αίτηση ένστασης μου προς το ΥΠΕΠΘ όπως είναι η προβλεπόμενη διαδικασία διότι προφορικά μου το αρνούνται. Την παρέλαβαν δείχνοντας μου ότι έχουν πολλές ακόμα να κοιτάξουν. Μετά από μισή ώρα μου τηλεφώνησαν λέγοντας πως δεν έγραψα στην αίτηση αυτά που μου ζήτησαν να γράψω και ότι θα μου στείλουν έγγραφη απάντηση ότι δεν είναι σαφής. Είμαι εκπαιδευτικός και η δουλεία μου απαιτεί να είμαι υπομονετικός. Είμαι! Άκρη όμως δεν μπορώ να βρω.
Γνωρίζεις alfavita κάποιο νόμο στον οποίο να θεσπίζεται μέγιστος χρόνος μηνιαίας υπηρεσίας ωρομισθίου εκπαιδευτικού;
Αν υπήρχε τέτοιος νόμος πως είναι δυνατόν το υπουργείο να μας προσλαμβάνει με διαφορετική σύμβαση;
Είναι δυνατόν μια διεύθυνση δευτεροβάθμιας να μην δέχεται να παραλάβει αίτηση μου προς το υπουργείο;
Παρακαλώ πολύ... ερευνήστε το θέμα.
Ευχαριστώ.
Ωρομίσθιος εκπαιδευτικός

Δεν υπάρχουν σχόλια: